برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش 1401-1400

برنامه سالانه هنرستان 1401

همانطور که می دانیم برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش هر ساله ویرایش شده و شامل محور های جدیدی می شود. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که قابل ذکر است اینکه علاوه بر اینکه برنامه سالانه باید بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار تنظیم شود می بایست شرایط بخشنامه های موجود در رابطه با طراحی برنامه سالانه هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش را داشته باشد .این برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش بر اساس آخرین ویرایش تنظیم گردیده است و کاملترین و دقیقترین نمونه موجود در اینترنت می باشد.در واقع ما دو برنامه سالانه را در قالب یک خرید برای شما ارسال میکنیم. که یک مورد مربوط به برنامه سالانه و تقویم اجرایی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار است و یک نمونه شامل برنامه سالانه و تقویم اجرایی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش به صورت عمومی است.

برنامه سالانه  طرح تعالی هنرستان برای سالتحصیلی 1401-1400

کامل و با پشتیبانی 3 ماهه

فرمت فایل ورد : قابل ویرایش

تعداد فایل دانلودی اصلی : 1 فایل

حجم فایل دانلودی اصلی : 8 مگا بایت

فایل اضافی و رایگان در بسته : ندارد

آخرین بروزرسانی : شهریور 1400

نحوه خرید و دانلود :

روی دکمه زیر کلیک کنید و مراحل پرداخت را تکمیل کنید. حتی المکان سعی کنید هنگام خرید ایمیلی وارد نمایید که دسترسی دارید تا بروز رسانی های احتمالی را به موقع دریافت کنید.

 

تصویری از محیط برنامه:

برنامه تعالی 1401-1400

در

با هم بخشی از برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش سال تحصیلی جدید آخرین ویرایش را که به صورت عمومی است مشاهده می کنیم.

برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای
35000 تومان
خرید
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *